Monday, January 26, 2004
posted by nile at 9:16 AM
24 Januari 2004

semalam aku cakap aku nak buat breakfastkan...? tapi aku bangun lewat... tak la lewat sangat tapi kat kul 9. tengok2 housemate dah siapkan breakfast hotdog aku tu... biarlah... lepas breakfast cam biasa aku gi lab.

aku buat keje kali ni sebab aku dah janji semalam tak nak tuju pc dulu. pas abis buat keje baru la aku gi tengok2 apa yang patut tapi sejak kebelakangan ni aku baiki blog aku. nak buat cantik2 macam org lain.

aku balik pukul 2 lebih. macam biasa la pas solat aku tido. sejak kebelakangan ni aku tidur siang. tapi hari cuti ajela. kalau weekdays aku tak de masa nak tido, banyak keje. hari ni pasar malam. aku ke pasar lepas maghrib sebab nak cari bagpack kawan2 lab aku kirim. tapi tak de yang cantik macam aku beli dulu.

setakat ni dulu. tak de idea la...