Wednesday, January 28, 2004
posted by nile at 10:38 AM
27 Januari 2004

pagi2 lagi saya dah buat list apa yang saya nak buat pagi satu hari nie sebab malam nie dah nak balik

perkara tempat
~print html note library
~medical check-up pusat kesihatan pelajar
~pinjam html note Sue
~kemas barang kat rumah

tapi hari ni memang sibuk sket. dalam senarai tu satu pun saya tak buat. nak balik malam nie pon tak tau nak suruh sapa hantar lagi. housemate yang bawak kete tu ada tuisyen malam nie. yang bawak motor tu saya tahu mesti takut sebab hentian kajang tu sunyi tempatnya. so, saya amik keputusan mintak tolong seorang akak yang juga bawah penyelia saya. alhamdulillah dia boleh tolong. so part tu dah selesai. saya dah decide nak singgah rumha kakak bila sampai pagi esok. tapi tak inform lagipon kat dia. susah sket kalau tak cakap awal2 sebab saya tak der handset. malam nie baru call agaknya.