Thursday, February 19, 2004
posted by nile at 8:29 AM
Nak Menulis Tapi Tak Reti

Ada sorang kawan tawarkan saya menulis di columnnya, tapi mana la saya tahu menulis. BM masa SPM tak di tahap paling best. Tapi kan saya ada satu koleksi surat untuk kawan yang tak di pos. Ada la dalam 100 mukasurat single spacing. bahagi 2 jadi 50 muka sebab saya buat page tu macam page buku cerita. Ada hati jugak nak letak dalam blog nie tapi tengoklah dulu. Kena edit balik sebab ada banyak benda2 censored... hehehee... Saya tulis semua tu masa hati saya tengah sedih my junior yang merangkap sahabat dan insan yang paling baik dengan saya masa undergrad dulu buat hal. Saya memang sedih tahap cipan... Jadi tulis surat nak luah perasaan tapi pastu malu nak hantar sebab terlalu beremosi. Tapi oneday pasti saya akan bagi jua pada dia.