Friday, February 06, 2004
posted by nile at 1:26 PM
NSF

saya ingat semua dah setel. yelah, semalam kakak baru balik ke kuantan dan paka semula. hari ni baru ada masa lapang nak check balik semua borang NSF, tengok2 ada problem lak. salianan ic lupa nak mintak ngan kakak. tadi baru telefon mintak balik. pening la saya camnie.


adik
tadi jumpa adik yang bagi saya inspirasi buat novel tu. tapi saya rasa saya dah malas nak sambung citer tu la. entah la. cuma saya nak bagi nasihat kat semua adik2 saya... buat adik zd, belajar rajin2. rasa-rasanya exam final matrik dah dekat. saya harap adik akan berjaya. kalau mintak ukm pun bagus gak. boleh jumpa saya. nak tolong jaga sikit2 boleh jugak. jadi tourist guide ker.... saya mintak maaf sebab kad baru nak hantar hari nie. dah 2,3 kali saya salin alamat dari email, tapi semua hilang. hari ni saya salin terus tulis atas sampul surat. pas nie kena hantar. tapi tulisan comot sikit.

buat adik niza... adik pun kena belajar sungguh2 gak. exam final sem 2 dah dekat. rasanya akhir bulan nie. maknanya dah cukup setahun kita kenalkan...? sekejap jer. kali ni niza belajarlah sendiri... saya tak boleh nak tolong lagi macam dulu. saya tahu niza nie budak yang pandai jadi jangan sia-siakan masa tu... belajar rajin2 kerana masa depan niza bergantung pada sikap niza hari nie. saya harap2 sangat niza dapat result gempak2, 3 pointer ok! insyaAllah saya akan doakan kejayaan niza...

buat adik2 junior.. Nor, Eba, Ena, Sue, Ina, Amie, Nida, Pidah, Fanie, dan semuanya sori kalau nama tak sebut tu... belajarlah rajin2 ok. kalau boleh saya nak tengok adik2 saya semua nie masuk dlam dean list. ikut la kakak nie sorang.... saya harap sangat. exam final dah dekat tu. jaga diri baik2, buat solat hajat dan yang penting belajar. kalau tak belajar, confirm tak boleh skor. semoga semuanya akan berjaya....