Monday, March 15, 2004
posted by nile at 6:07 PM
::7 Tahun Persahabatan::

Hari nie 15 Mac 2004. Tujuh tahun yang lalu pada tarikh ni, saya mula menyayangi seorang kawan yang saya harapkan dapat menjadi sahabat baik saya. Setelah 7 tahun berlalu ikatan ini masih kukuh dan saya amat mengharapkan yang persahabatan ini akan kekal selamanya.

Tahun lepas saya hampir melupai tarikh ini apabila terlalu asyik dengan kawan-kawan baru di kolej. Dek kerana saya lupa menelefon sahabat baik saya mengucapkan selamat padanya, akhirnya saya di denda selama setahun iaitu tiap-tiap 15hb setiap bulan saya di wajikan menelefonnya untuk mengucapkan "Happy Friendship Anniversary".

Hari ini kerana takut didenda lagi, sebaik sahaja sampai di lab pagi tadi, saya terus menelefonnya. Dia ketawa kerana tahu saya takut dikenakan denda sekali lagi. Yang pasti saya benar-benar bersyukur mempunyai seorang sahabat seperti. Dialah yang banyak menolong saya disini. Memberi kan saya wang saku untuk belaja setiap bulan dan mencurahkan segala khidmat bakti membawa saya ke mana-mana dengan kancilnya, TAE 4707 setiap kali saya pulang ke kampung.

Ummy...
Selamat Ulangtahun Persahabatan yang ke-7. Terima kasih di atas segala-galanya. Tanpa bantuan Ummy, entah apa akan jadi pada Sila di sini. Semoga persahabatan kita akan berkekalan selamanya dan jangan lupa masukkan duit dalam bank akhir bulan nie, ini kali yang terakhir sebelum Sila dapat biasiswa (hehehhee... gurau jer). Sayang Ummy Sokmo!!!