Friday, March 19, 2004
posted by nile at 8:21 AM
::Malam nie balik Kampung::

Pagi tadi tengah bersiap-siap ke lab, Maria panggil. Dia kata kakak saya hantar sms. Bunyinya....

dik, cakap kat sila, ayah suruh balik ngundi. tiket balik boleh claim

Hehehehe, lusa nak ngundi baru nak suruh balik? Mesti ayah baru cek daftar pengundi nampak nama saya... tu yang suruh balik tu. Nasib baik la saya dah beli tiket tu lama dah. Kalau cari hari nie confirm dah habis. Bila dengar yang boleh claim tu seronok... sebabnya tiket nie pun duit orang. Boleh bayar balik la guna duit claim tu. Kuatnya pengaruh pilihanraya kan? Sampaikan tiket balik kampung pun boleh claim tu. Ada seorang kawan saya bagitahu, kawan dia kat kelantan siap boleh claim RM300 lagi. Wow!! Banyak giler kan? Kalau la saya boleh dapat RM300 jugak, best tu! Boleh beli Majalah BS banyak-banyak. Ramai yang mintak nie. Saya dapat free cuma 10 copy jer. Tapi tak per la sebab minggu depan saya akan dapat tunggakan sholarship untuk 4 bulan. Hehehehe... kaya den nanti...

Tak sabar nak balik kampung. Yang pastinya apa yang paling saya nantikan ialah kemeriahan perang poster pilihanraya nie. Tapi barang belum kemas lagi. Ala sekejap jer kot. Lagipun saya balik 3 hari jer. Hari isnin balik semula ke sini. Semoga perjalanan pergi dan balik saya akan selamat. Doakan saya boleh?