Wednesday, March 17, 2004
posted by nile at 9:27 PM
:: SMS Misteri::

2 hari lepas saya terima sms nie lepas saya buat miss call kat handset Adik saya guna handset Maria.


012435****

akum **** ada kat umah kawan ni. x yah cal umah lah minggu depan bru blik png. x cakap kat mak pun. jgn call ekk. jangan ckap kat mak **** ok bye ****


Masa dapat tu was-was jugak nak bukak sebab handset orang kan. Sebenarnya kebetulan handset tu ada dengan saya sebab best friend call sebelum tu. Saya bukak jugak... rupa-rupanya Adik saya yang send tapi guna handset orang. Saya reply sms tu (dah la tak mintak izin dulu Maria dulu... hehehehe). Tapi as usual la dia tak balas.

Yang misterinya kat mana la Adik saya sorang nie. Cuti dah start hari isnin. Saya dapat tau yang dia dah balik kampung dari hari sabtu lagi. Rupa-rupanya tak balik lagi. Pergi mana entah la. Tau pun takut.. siap pesan kat saya jangan call rumah dia lagi tu. Sebenarnya saya biasa jugak borak ngan mak Adik saya tu. Mak dia jenis ramah tu yang saya suka... hehehe. Saya harap pandai-pandai la dia jaga diri. Jangan buat benda tak senonoh dah!


Adik...
Kalau Adik ada terbaca nie, saya mintak maaf sebab tulis benda nie kat sini. Saya cuma harap Adik jaga la diri baik-baik. Duk kat tempat orang nie, kalau jadi apa-apa susah jugak. Terima kasih sebab inform kat saya pasal tu. At least saya tahu Adik tak balik lagi rumah. Dulu mak Adik dah cukup bimbang masa Adik balik lambat setahun yang lepas. Kalau boleh jangan buat mak bimbang lagi. Itu ajer pesan saya. Kalau Adik nak ikut, bagus jugak. Kalau tak nak saya tak boleh nak paksa. Pesan terakhir saya, balik rumah cepat-cepat. Jaga diri, hiasi peribadi!