Tuesday, March 30, 2004
posted by nile at 7:06 PM
::Ulasan Warkah Untuk Adik::

Blues Selamanya issue 46 1 April 2004 dah berada kat pasaran sejak 2 minggu lepas. 2, 3 hari lagi issue 47 akan menyusul. Hari nie di kesempatan nie, saya nak letak ulasan-ulasan yang di berikan oleh kawan-kawan semua tentang "Warkah Untuk Adik" tu.


Yang Dah Baca

Brad
satunya pasal konsep persahabatan nile
kesetiaan
kemudian aaa...
kesungguhan
tak putus asa walau mcm takde harapan
tabah menempuh hidup
mmg sebenarnya sekali baca mcm takde apa2
mcm catatan biasa2 jer

Gnela
Aku baca catitan nile. Bentuk macam catitan biasa tetapi mengandungi isi dan luahan hati yang ikhlas untuk menyampaikan sesuatu kepada sesuatu... jauh juga maknanya tu. Tak pe ler nile. Kekadang orang susah nak berubah. Ada yang cepat berubah dan ada yang tak perasan dia

Ct_cute
salam nile. kiter pun dah beli BS. menarik isi dia. baru kenal avatar nile tuh..hehehehe..sedey bila baca karya nile tuh..huhuhu...

Kak Dona(Joliekins)
just want you to know u did great with the article.. well done nile!!!


Buat Semua kawan-kawan thanks atas komen korang. Yang pasti ia sememangnya hanyalah satu catatan biasa. Tak ada ayat berbunga, tak ada jiwang-jiwang dan tak ada bahasa berkias-kias. Saya mana la reti nak buat semua tu. Cuma bagi saya ianya satu luahan dari sebuah hati dan jiwa yang terluka pada seorang sahabat yang tak pernah cuba mengerti.