Wednesday, April 14, 2004
posted by nile at 12:29 PM
::Balas-Balas SMS::

Tarikh: 09-Apr-04

From:sunflower
umy rase sila ada hal tapi takut nak bgtau umy kan! Knapa ni,kita kan msh best friend. Takut umy mrah,.... Ok la,take care.ator la sms slalu kat umy ...

To:sunflower
La... mn ada apa2 ...Ikut umy lah. mmg la kt besfren, sapa bila2 pun! .........

From:sunflower
OK umy bleh terima pjelasan sila sbb umy percayakan sila Jaga diri OK

To:sunflower
Ada kisah lama yg sudah dilupa'.t'ungkai kembali m'jd 1 cerita. Entahlah boleh diterima atau tak tapi diri sdr x m'harap apa2 drnya. umy blh faham?

From: sunflower
Dak fhm la, bleh jelaskan lagi. umy ni kan lmbat pick up.

calling... from:sunflower
bla..bla..bla....

Akhirnya terbongkar juga kisah saya menulis dalam majalah Blues Selamanya tu. Hehehehe... best friend saya dah tau. Sori Ummy sebab baru cakap.... Tapi hari tu berakhir dengan linangan air mata. Mencurah-curah.... macam hujan lak. Hari tu siap Ummy menganalisa sikap saya. Tentang konsep persahabatan dan juga cara saya mengambil hati kawan-kawan.

Kata Brad, tanya balik diri saya, "Apa yang saya cari sebenarnya....". Entahlah..... saya cuma ingin mencari kawan.... seramai yang mungkin. Yang baik macam Ummy kalau boleh.... yang memberi apabila menerima, yang menangis apabila saya menangis, yang tak perlu saya menulis di majalah untuk dia menghargai saya.....

Hakikat yang perlu saya terima tak mungkin saya akan ketemu sahabat baik seperti Ummy..... sedarlah sila!!!!!!!!!!