Monday, May 17, 2004
posted by nile at 10:45 PM
::Cerita Selepas Balik::

Bangun jer pagi nie, badan rasa sakit sangat. Lenguh seluruh badan!! Inilah penangan KLD.. biasala.. kalau dah tak biasa buat aktiviti lasak, segala sakit kuar la.

Saya bangun untuk solat subuh pastu sambung tidur kerana keletihan. Masa nie la rumah saya blackout balik. Sebelum semua housemate ke lab, diorang pesan saya tunggu kat rumah sebab TNB nak datang baiki. Bila TNB datang di akata bukan kerosakan disebabkan oleh diorang, so Abang sebelah rumah tolong baiki. Lepas tu ok la. Pastu saya basuh baju dan pergi ke Warta bangi untuk cari majalah Blues Selamanya latest isu untuk kirimkan pada seorang kenalan. Tapi kecewanya bila tak ada lagi kat kedai. Saya balik ke rumah untuk solat zohor dan sekali lagi rumah dah tak ada current. Apasal ntah... Pas solat baru la saya ke lab.

Saya punch card pukul 3 petang!! Rekod baru nie. Duduk sekejap dan pergi ke lab instrumen untuk pastikan yang pc yang rosak hari tu dah dipulang balik semula. Akhirnya saya kecewa lagi!!! Lembab betul!! Dah masuk 3 minggu saya rasa pc tu dihantar untuk baiki, tak ok-ok lagi. Saya duduk kat lab tak lama, pukul 4 lebih saya punch untuk balik. Rumah masih blackout... sejak saya pi KLD ari tu ok sekejap tapi jadi camni balik.