Monday, May 10, 2004
posted by nile at 7:04 PM
::Jaga::

Dua minggu lepas, saya teman kawan ke AmBank. Sambil2 dia duk beratur saya menunggu kat kerusi. Macam biasala main2 dengan handset. Kat dalam bank mana boleh pakai handset kan? Saya pun jeling2 la kat jaga bank tu yang sungguh bergaya memakai spek hitam sambil duduk bersandar diatas kerusi.Ouih! Sedap benor dia. Dah la macam tengok jer kat saya. Dalam takut2 tu, saya jeling2 jugak 2, 3 kali dan baru tersedar yang jaga tu sebenarnya tengah lena diulit mimpi intan berlian. Apa lagi saya pun snap la gambonya yang tengah mencuri tulang itu. Hehehehe... sebaik jer saya amik gambar dia, dia terbangun.. alamak!! Mintak2 dia tak nampak.... memang tak nampak pun....