Friday, May 21, 2004
posted by nile at 6:49 PM
Jumaat

Hari nie hari jumaat. Macam biasa la saya buat sarapan pagi. Lepas tu pegi lab macam biasa.
Pergi pun untuk untuk punch card jer. Bila tengok pc tak der lagi, hati nie makin kecewa dan takut.
Entah la kenapa research saya jadi macam nie?

Lepas tu saya amik keputusan untuk masuk lab komputer siswazah. Duk sana sampai 12.45pm. Sebaik jer kuar dari pintu lab, baru saya teringat hari nie hari jumaat, kena tutup lab kul 12.15. Ya Allah, berlari saya ke Pejabat Am dah sah, kompom! Tutup dah!Alamak!Camner nie, terkena lagi saya. Takutnya kena marah.

Nasib baik la ada sorang budak kat lab sekali ngan saya. Saya dah nak balik, petang nie entah daang balik ntah tak tak tahu lagi. So, saya kirim kad masuk lab tu kat dia la. Pastu baru balik. Harap2 akak2 pejabat tak marah la yer.....