Monday, June 07, 2004
posted by nile at 8:36 AM
::AKhirnya....::

Malam tadi, adalah hari pertama dalam minggu lepas saya balik awal dari pukul 12 malam. Saya punch untuk balik rumah jam 2152. Awal la tu... Kerja semalam cukup meletihkan berbanding hari-hari yang lain. Kenapa? Sebab saya tak makan sejak dari pagi. Sejak masuk lab pukul 8 lebih, saya tak jejakkan kaki walau sesaat keluar dari bangunan kimia nie. Nasib baik ada air mineral dalam lab (air yang saya dapat free masa jawab survey kat SHELL, kalau tak mana ada hati saya nak bawak bekal air nie). Minum la seteguk dua, tu pun dah waktu petang.

Alhamdulillah... segala kerja2 saya semuanya dah setel. Tapi ia cuma setel pada pandangan mata saya. Hari nie saya nak tunjukkan hasil tu pada penyelia, harap sangat dia puas hati dan tak mintak saya repeat balik kerja2 tu. Oleh kerana 2 hari tu cuti, bekalan bahan kimia pun terhad. Nak sediakan bahan lain, ada lab yang tutup waktu cuti. Nasib baiklah, ngam2 jer malam tadi. Habis jer kerja, habis pH buffer. Nak pi jumpa supervisor nie.....

Mana Dr pi tak datang lagi nie...? Dah kul 8.50 nie....