Friday, June 11, 2004
posted by nile at 9:53 AM
::...Adik-Adikku...::



Bila baca tulisan Kuchik yang dia teringatkan adik2nya... saya pun teringat jugak.. heheheh. Dah sebulan lebih tak balik kampung. Last hari tu masa cuti hari pekerja. Apa khabar la diorang tu yer? Izzati, Muna dan Nazrullah... sorang lagi si budak kecik, Hadiamirul (2 orang lagi dalam gambar tu anak sedara) Nak kontek kat rumah tak ada phone sebab ayah dah pindah rumah lain. Orang nak beli handset kat ayah dia tanak pulak... nanti nak balik minggu depan nie nak tanya la sekali lagi. Kot2 terbuka hati nak pulak. Harap2 sihat la semuanya kan.... rindu la kat adik semua... Yang bestnyer bila balik rumah diorang akan serbu saya sambil jerit "Sila dah balikkkkkkk!!!!". Entah bila diorang tu nak belajar panggil saya Kak Sila... Saya dah paksa dah tapi tak lekat2 jugak. Tapi diorang akan panggil Kak Sila bila nak baik2 ngan saya mintak belikan sesuatu.. pandai beno bebudak tu.. hehehe. Mungkin diorang tak biasa panggil Kak Sila sebab masa adik-adik membesar memang saya dah jarang balik ke rumah. Duk hostel, masuk U. Tapi yang pastinya... antara kakak-kakak diorang, saya kakak yang paling disayangi... hehehehe.... pandai2 jer... agak ajer la.