Monday, June 21, 2004
posted by nile at 7:32 PM
::..23 Tahun Dah...::

23 tahun... cukup tuakah saya? Cukup matang untuk membezakan yang mana salah dan yang mana benar... cukup umur untuk kawin... cukup besar untuk bekerja... 21hb Jun 2004... cukup 23 tahun saya hidup sebagai hamba Allah dibumiNya ini. Banyak perkara yang belum tertunai lagi... Masih banyak kekurangan ada pada diri ini yang perlu diubah. Saya masih ada banyak cita-cita yang belum tercapai yang ingin saya kejar sebelum masa yang semakin hari semakin cepat meninggalkan saya.

Ulangtahun kelahiran tahun ini amat istimewa dari sebelumnya. Kenapa? Tahun nie saya dapat 2 biji kek lahir... hehehehe. Bestkan? Saya sambut di dua tempat yang berasingan dengan dua orang insan istemewa dalam hidup saya. Terima kasih kepada sahabat baik saya, Ummy... telah yang bersusah payah selama ini demi sahabatnya yang nakal dan comot ini.. Terima kasih sebab hadiahkan simcard maxis yang baru. Teima kasih atas bear Mr.Bean yang comel tu, terima kasih sebab buat kraftangan dari cawan air tebu tu(ikut sangat kata sila), kad-kad birthday, tiket bas, pizza dan segala-galanya yang telah Ummy berikan pada diri ini.Begitu juga dengan Adik saya... terima kasih atas segala-galanya.