Friday, July 02, 2004
posted by nile at 8:49 PM
::Jun Yang Berlalu::

Sekarang dah masuk hari kedua bulan Julai... Bulan Jun yang penuh dengan segala kenangan manis dah pahit dah pun berlalu. Bulan Jun ni antara bulan yang tinggalkan banyak nostalgia buat saya. Dengan keje2 lab yang rasa macam nak giler buat ari tu dan juga dapat kenal kawan-kawan blogger yang lahir pada bulan nie yang juga bulan kelahiran saya. Juga berjalan jelajah Jitra.. hehehhe

Ia bulan yang jugak menguji tahap setia kawan dan juga menunjuk sikap saya yang sebenarnya... secara jujurnya... (hehehe... maksud tarikh lahir dari blog wawa). Saya juga dapat kenal dengan beberapa org kawan blog yang lahir pada bulan Jun, sapa lagi kalau bukan Wawa (30 Jun), Melati (20 Jun),Hilmy (30hb jugak) dan Ayares (24 Jun).

Bulan Jun jugak bermakna saya mula masuk sem ketiga master's. Sem yang menguji tahap sebenarnya prestasi saya. Kalau boleh saya nak berubah sem nie... saya nak perjalanan master saya nie berjalan dengan baik. Maksud saya lebih kepada tahap kerajinan saya membuat keje2 lab. Nak kurangkan ponteng lab dan nak dapat hasil yang baik. Itulah harapan saya..

Selain tu, saya juga menaruh harapan pada setiap persahabatan yang mula terjalin. Semoga ia akan terus subur dan ukhuwah fillah ini sentiasa dibawah rahmat Allah. Buat Adik saya... sama-samalah kita berdoa agar persahabatan kita akan kekal selamanya....

baper kali "jugak" saya ulang dalam entry nie...? hehehehe