Saturday, July 03, 2004
posted by nile at 3:03 PM
Spekku (2nd Episode)



Inilah spek saya yang hilang dari pandangan mata selama cukup2 sebulan setengah. Spek nie hilang masa pegi projek geju di KLD 16 Mei lepas. Sejak spek tu terjatuh dalam paya hari tu, saya tak pakai2 spek sehinggalah saya buat bingkai baru guna cermin lama dari spek yang patah(patah juga waktu projek main bowling geng jurnal)di Jitra 16 Jun baru2 nie. Maknanya cukup sebulan la saya tunggang moto tanpa pakai spek. Hehehehe. Saya amik spek nie dengan Kuchik pagi tadi di MMU. Masa pegi tu sesat la jugak. Saya berpusing-pusing dalam kawasan MMU tu ada la 3,4 kali sebelum ambil keputusan untuk tunggu di depan main building MMU yang berbentuk segitiga tu.

Akhirnya dapat jugak balik spek tu. Tak sangka masih berada dalam bentuk asal. Apa taknya dah masuk dalam paya orang duk pijak2.. tak sangka la elok lagi... heheheh. Buat Kuchik terima kasih banyak2 sebab tolong simpan spek tu. Thanks juga bagi tag MMU tu. Kenal jugak kuchik akhirnya.... nice to know u...