Friday, August 27, 2004
posted by nile at 6:42 PM
..::Saya dah balikkkkkkkkkk!!!::..

Saya sampai Bangi lebih kurang 6.45 petang semalam. 4 hari di Balok tinggalkan kenangan manis dalam hidup saya. Walaupun presentation saya agak 'teruk' tapi at least saya dah kutip satu pengalaman membentangkan hasil penyelidikan di depan professor dan Dr. yang masing2 dengan kepakaran mereka tersendiri. Saya tak banyak melihat kawan2 bentangkan kerja mereka kerana banyak berjalan-jalan... heheheh. Saya bawa adik saya ke Kuantan jadi kena la berjalan sana-sini.

Kitaorang siap meredah hujan di Teluk Cempedak, sampai Adik saya tu demam. Kesian kat dia. Pastu yang paling saya takut.. bila kereta kakak saya dilanggar oleh seorang pensyarah UKM (yang pernah mengajar saya) di tempat park kereta. Sebenarnya kalau nak di kira saya dan dia memang sama2 salah. Tapi sebab dia yang langgar jadi dia tetap salah. Tapi saya tak kata apa2, cuma keluar tengok kereta apa jadi. Kemek sedikit tapi kalau tak tengok betul2 memang tak nampak. Dan juga calar2. Sampai saya balik Bangi saya tak cakap pun kat kakak saya kereta dia kena langgar. Tiga hari saya di Balok kebetulan dia cuti jadi dia tak guna kereta la. Duk terperap kat rumah jer. Tak tahu la kot2 nanti dia perasan kereta dia kena langgar. Takutnya dia marah....

DUk di sana saya lupa masalah saya di lab, sekarang dah sampai lab balik... memang masalah lab dah mula menghantui hidup saya. Harap2 lepas nie segalanya ok. Bila la nak ada seminar lagi... bestnyer pergi seminar nie. Tahun depan kat Bali entah la berpeluang pergi ke tak. Kalau berkemampuan pergi la.

Secebis ucapan buat kawan-kawan...
Kak Wan... Tenkiu tumpangkan kitaorang semua. Best la naik kete wira special edition ni..
Asmak... Ayohhh!! Mano mung!!??? Hehehehe.... seronok kenal awak... kelakar jugak Asmak nie yer... Ayoh dok kontek ke? Jaga-jaga....
Sha... Tengoh joget2 ne'tup! Sedo, sedo spital! Hahahaha... Orang Teganu rupernyerrr!!! Jaga Ayoh baik2.. hehehe... Sha pon kelakar gak... Bila boleh naik satria special edition nie?

Segala kenangan yang terlakar antara kita semua akan kekal di ingatan.... Semoga jalinan persahabatan akan terus utuh dan abadi... InsyaAllah, kalau ada seminar lagi kita jumpa nanti...