Tuesday, November 30, 2004
posted by nile at 10:22 PM
::BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM::

SUBHANALLAH.... dah lama betul saya tak update blog... apa nak jadi pun tak tau.. heheheh... Maaf sebab wak orang semua menunggu... Saya betul2 bz sekarang.. entah la... susah nak kata...

Saya tak tahu nak kata apa... banyak cakap kan.. banyak jugak komennya... Saya cuma nak mintak maaf pada semua.. maaf atas segalanya.. kebelakangan ni banyak lak rasa wak silap pada orang.. terutamanya adik-adik.. harap-harap mereka memahami kesukaran saya...

Juga buat sahabat-sahabat saya... Bukalah telinga.. bukalah mata... bukalah jua mata hatimu... Jangan hanya mendengar... tanpa melihat buktinya... bila dah lihat... nilaikan mengikut kata hatimu... Sesungguhnya saya cuma insan yang lemah dan tak terlepas dari berbuat salah.... Saya cuma mahu belajar... diri ini yang serba kekurangan.. sampai bila kita hanya mahu berdiam diri? Andai saya menebuk dinding... biarlah saya tebuknya andai hanya itu jalan yang ada kerana pintu yang ada sudah tertutup rapat bagi insan-insan yang mahu belajar erti sebuah kehidupan.. erti diri sebagai hamba Allah yang sebenar-benarnya... Kehidupan dunia nie cuma sementara... tapi di dunia ini juga ada syurganya sebelum menanti tibanya syurga yang kekal di sana....

Akhir kalam... Gunakan telinga yang Allah kurniakan pada kita untuk mendengar ayat-ayatNya.. gunakan mata untuk melihat tanda-tanda kekuasaanNya.. dan sekeping hati itu nilaikanlah segala yang telah kita lihat+dengar tadi.... Maaf atas segalanya....