Saturday, December 25, 2004
posted by nile at 2:54 PM
::BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM::

Sekarang kat lab.. ingat nak buat keje.. tapi terlangkah kiri lak.. ada kawan tengah guna instrumen tu.... Nak tunggu dia guna lama... Duk la mengadap pc nie... dah lama tak duduk lama2 depan pc camnie... Kesian kat Angah... Entah dapat tak dia cari maklumat untuk tesis dia tu... Kalau datang sini, selalu kena ikut kakak dia pegi lab.. tak per yer ngah...

Kisah penulisan saya di Blues Selamanya... saya tahu keputusan untuk berehat akan membuatkan ramai yang tertanya-tanya... Entah la... Saya boleh kata alasan untuk concentrate pada studi saya tak leh guna sebab takkan nak luang masa ngadap pc sejam dua untuk tulis 1000 patah perkataan boleh ganggu kerja seharian saya kan? Banyak alasan lain sebenarnya... Bukan tak sayang ruang saya kat sana tu.. SAYANG SANGAT... kat sana la telah bermula segala-galanya... kenangan manis, pahit, semuanya ada...

Keputusan saya untuk berhenti banyak dihalang oleh sahabat2 saya... Tapi saya dah nekad... Tapi insyaAllah nanti saya akan cuba untuk sambung balik kalau pihak kat sana masih memerlukan tulisan saya tu. Tapi... kalau ia sekadar gimik macam mana? Hehehe... tunggu la k... kot2 keluaran akan datang ni kuar balik artikel saya tu... :-)

Kisah esok... Gathering Geng Jurnal... Pasal pagi main bowling tu tak tau dapat pergi ke tak... maybe pegi, maybe tak... Esok saya ke sana berdua dengan adik saya. Naik motor jer sebab kat UPM tak jadi masalah besar, dekat sangat dengan Bangi nie. Ingat lagi masa gathering 2003 masa buat kat restoren nelayan titiwangsa.. Susahnya saya nak ke sana.. call orang nie, call orang tu nak tumpang. Masa tu baru mula2 nak aktif dalam forum... sekarang rasa macam orang baru balik gak.. hehehe.. sebabnya dah lama saya tak masuk forum.. pernah tinggal berbulan.... Ala.. tak la malu sangat macam dulu lagi sebab dah kenal ramai kawan2 kat sana... Kita jumpa esok balik k...