Friday, January 28, 2005
posted by nile at 8:00 AM
::BISMILAHIRRAHMANIRRAHIM::

Dah 3 hari instrumen flourimeter rosak...Dugaan betul di saat saya kini yang berada di semester terakhir... Dah report tapi orang dari perkin-elmer hanya akan datang hari nie. Tak tahu kul baper.

Semalam lepas zohor saya dan hosmet si Lin ke Pandan Indah. Pergi ke KUIM sebenarnya untuk ambil borang permohonan kerja kat sana. Saya dah last sem ni jadi kena la berusaha untuk cari kerja... Tapi tak tahu la bersedia nak kerja ke tak ni. Mengajar-mengajar ni saya kurang sket.. takuittttttttt laaa... Tapi saya dah 2 sem jadi demo untuk lab amali budak2 undergrad jadi kurang lah sikit takut tu sekarang... Mungkin kalau ni dah rezeki saya... kena la saya bekerja dalam bidang akademik.

Sebaik je sampai ke UKM balik dari KUIM saya terus pecut motor ke UPM. Tujuan ke sana cuma satu.. nak jumpa sahabat lama yang dah berbulan tak jumpa... Jumpa gak kiter yer... Semoga masih akan ada pertemuan2 selepas ni... Harap2 begitu la... Dah beli hp baru... ada kamera lagi. hehehe...

Balik jumpa kawan pergi tolong belikan tiket bas untuk xie di hentian Kajang. Lepas tu singgah lab jap sebelum balik umah. Balik umah tengok explorace... Pastu tido.... :-)