Thursday, January 06, 2005
posted by nile at 11:16 PM
::BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM::

sekarang saya kat puduraya... balikke kuantan malam ni naik bas kul 11.59 malam... Saya dah sampai sini kul 10.30 tadi... Saya akan balik berdua dengan adik saya si Angah.. sekarang tengah tunggu dia tak sampai2 lagi dari JB. Saya balik ni pun sebab nak teman kakak saya drive dia nak datang KL sabtu nie.

Sambil2 tunggu tadi b4 masuk cc nie, saya balut hadiah untuk Angah. Birthday dia 14hb Jan nie. Saya balut tu selamba je kat tempat duduk depan kaunter transnasional. Ramai orang tengah beli tiket tadi. Diorang tu golongan kurang upaya.. EH! boleh panggil golongan kurang upaya ke pada orang bisu? Tak tahu diorang nak ke mana ramai2...

Seronok tengok diorg sembang guna bahasa isyarat. Siap bergurau senda. Ada sorang lelaki melayu dalam ramai2 tu, sorang lelaki cina dan yang lain2 tu semua gadis cina. Yang lelaki tu hensem.. hehehehe.. yang melayu tu.. muka macam budak2 lagi... tengok je tak de niat apa2 yer.. hehehe...

Nak kuar dah le... Tadi call Angah, dia kata dah keluar dari highway.... Patutnya angah sampai awal tapi dia terlepas bas... Angah.. Angah.... Jumpalagi........