Wednesday, March 23, 2005
posted by nile at 5:58 PM
::BISMILAHIRRAHMANIRRAHIM::


Hmmm... Sejak semalam dah mula jumpa supervisor balik... dan 3 Hari berturut ada appoinment ngan dia. Esok nak jumpa lagi tengok progress,... Semalam masa jumpa dia, dia kata mungkin sempat kalau saya cuba habiskan master sampai bulan 7 ni... Tapi tu la kena la struggle betul2... Saya sendiri rasa boleh..InsyaAllah....

Kul 2 lebih tadi pegi UPM hantar borang mintak keje kat sana. Sekarang dah tiba masa la kena cari keje... Kat UKM sendiri pun ada keje kosong... Kalau boleh nak kerja selewat-lewatnya akhir tahun ni... masa tu InsyaAllah master dah setel n tesis pun dah submit... tu la plan nya...

2,3 hari ni... saya cuba menjejak seseorang.. heehehehe... Kalau nak kata berjaya tu... rasanya dah berjaya... Saya amat pasti tekaan saya betul... Dari mula-mula baca tulisan dia pun saya dah tahu... Cukup-cukup pasti kerana ia macam berkaitan ngan diri saya.. Orang kata.. sapa makan cili dia lah yang terasa pedasnya.... betuiii tak?

Cuma yang menduka citakan saya ialah... ia dah timbulkan konflik between saya n adik-adik yang lain.... harap2 semua ni akan setel... Buat DIA... larilah ke mana saja... kalau itu dia... yang saya kenal.. walau apa jua yang diubah..pasti akan ada jua yang sama... siang hilang.... malam tiba kerdipannya pasti kan muncul jua kan?

Cite tentang seminar fakulti saya bulan depan.. Kolokium Siswazah... Extended abstrak saya tak sentuh langsung lagi... Asyik ngan ANN sampai lupa benda lain... Hopefully.. kalau tak malam ni malam esok saya akan cuba buat draf dulu.. Malam ni mungkin tak dapat sebab nak siapkan bahan untuk jumpa Dr. esok... Deadline 31 Mac ni... Moga sempat...

ALHAMDULILLAH....