Monday, March 13, 2006
posted by nile at 6:02 PM
::SSU::


Saya ke K.Trg hari ni untuk beli tiket balik ke Bangi malam esok. Sebelum tu saya singgah di suatu tempat untuk berjumpa seseorang.. Tapi niat di hati tak kesampaian... Takpe.. mungkin belum tiba masanya kita berjumpa... Boleh je saya pergi untuk bertemunya tapi... Saya bagi dia masa.... Tiada niat untuk memaksa...


Ummy jemput saya dari sana. Hubby dia dah balik rumah lepas subuh tadi untuk persiapan majlis menyambut menantu esok. Saya temankan dia hantar baju pengantin. Lepas tu singgah minum air kegemaran saya... air kelapa muda dan juga makan keropok. Lepas makan cari tiket balik Bangi. Lepas tu singgah beli baju. Ummy kata dia nak cari blaus untuk pakai kat umah mertua nanti. Sempat la shopping dua pasang baju. Ummy tinggalkan saya di Hock Kee Seng. nilah pasar raya paling glamer kat KT ni.. Hehehe.. Saya saje mintak dia drop saya kat sana sebab saya nak beli sesuatu untuk dia... Ummy pun mintak maaf tadi sebab tak dapat hantar saya balik... Saya kata takpe... tapi dia kata dia mana biasa tak hantar saya balik... Saya tahu dia banyak kerja nak buat... takpe la.. Saya faham...

Lepas shopping sket saya balik rumah. dalam kul 5 sampai. Sampai je rumah saya membelek lembaran2 lama persahabatan kami... banyak kenangan manis, suka dan duka... tapi segalanya dah berlalu.. tapi alhamdulillah... Persahabatan ini kekal sampai hari ni.. dah nak masuk 9 tahun beb!!! Lamakan.... Saya betul2 bersyukur miliki sahabat sejati seperti Ummy.... saya berdoa semoga persahabatan ini kekal selamanya.... tahun depan genap satu dekad... saya harap saya dah keje tetap time tu... Nak celebrate gilang gemilang sket.... Moga segalanya jadi kenyataan...

Ummy... Sila Sayang Ummy Selamanya!!!!!!!!!!!!!!