Tuesday, April 25, 2006
posted by nile at 9:14 AM
::KeNapa LuPer?::

Kenapa saya jadi pelupa lately...?

1. Prospektus FPI
Dari minggu lepas saya duk usung prospektus Fakulti Pengajian Islam tu... Pegi lab.. pegi UKM... warta... pegi Billion tadi pun bawak... tapi tak jugak pegi fotostat... kenapa?

2. Abstrak
Abstrak untuk cari external examiner... Prof dah mintak dari minggu lepas.. Siap kawan call... Tapi tak gak bawak.. Semalam ingat dah.. Tapi pendrive leh tertinggal kat lab lak semalam... kenapa saya ni?

3. Lampu motor
Dah 5 hari saya bawak motor tanpa lampu depan. Aritu dah kena tahan pak gad UKM sebab lampu takde.. Pastu org tu pun tiap2 hari pesan... Tiap2 hari selalu azam... nak pegi tukar pas balik lab... Tapi saya selalu balik dari lab 2,3 pagi... kedai dah tutup.. Tadi nak pegi... org tu pun pesan lagi.. saya pun dah janji...tapi masa lalu kedai motor tadi dah lewat.. balik solat dulu... pastu masa kua balik ujan.. so saya malas stop.. terus gi lab...Kenapa ni?

4. 14
Yang ni saya tak pernah lak luper... Mungkin sebab dah pahat kat otak kot...Tadi balik warta jumpa no ni lagi.. kat kete.. ada 114... ada juga 4185... masa nak pergi nampak seksyen 14... kat keypad henpon korang pun ada 14 kan? bawah no 1 kan no 4... kat maner2 je nampak no ni... Padahal no lain pun banyak... kenapa yang 41 pun nampak cam 14? sampai bila nak ingat no ni? Sampai mati ke? Camner nak hilangkan ingatan ni? Mungkin sebab ingat yang ni yang lain pun jadi luper kan...? Kenapa?

Untuk atasi penyakit lupa ni, Yah cadangkan saya makan ginko biloba...
Tapi untuk hilangkan ingatan pasal 14 ni saya nak makan apa Yah?

(Masa entry ni dipos telah diubah supaya 14 juga muncul di situ.. hahaha.. giler kah aku?)