Wednesday, June 28, 2006
posted by nile at 11:51 AM
Malam tadi buat yang kedua kalinya dalam masa 2 minggu sejak musim bola bermula saya tidur malam.. Best rupanya tidur malam ni kan...? hehehe... Tapi pagi tadi kena bangun awal lak sebab lab demo kul 8. Ada peristiwa pagi tadi masa dalam perjalanan ke ATMA. Motor saya macam lain macam je... Tadi dah check minyak macam nak habis je.. Tapi malas la isi lagi sebab dah lewat ke ATMA... So bawak punyer bawak sampai kat tol upm macam lain macam je nak matinya so saya stop kat BHPetrol Serdang. Masa beratur nak bayar lelaki kat depan saya tiba-tiba pelempang muka saya... Aduss!!!! Sedapnyer rasa... Rasa macam nak berdarah hidung ni... Tapi dia mintak maaf... Bukan sengaja... Dia nak tunjuk dia guna pam mana... Habis-habis, tangan dia sedap je melayang tak tengok orang belakang kena la muka saya yang poyo ni... Lama tak kena pelempang... Sekali sekala pe salahnya... hahaha... Sakitnya terasa sampai saya tiba di ATMA... Sadis betul...