Thursday, June 29, 2006
posted by nile at 4:45 AM
Photobucket - Video and Image Hosting


Tak tahu nak update apa mula-mula.. Badan saya dah lemah longlai ni tak tidur.. dah kat kul 5 am.. Masuk photobucket jumpa la pic ni.. Oleh kerana si JP telah mempublishkan gambar saya di blognya ritu.. So misi membalas dendam pun bermula di sini.. hahaha... Welcome to KL jp@jidah... Selamat meninggalkan negeri jelapang padi tu dan selamat datang ke negeri berlumpur lak.. Selamat memulakan penghidupan baru sebagai pelajar U di Kuala Lumpur yang merupakan lubuk segala-galanya... Yang baik ada di situ dan yang buruk juga ada di situ... Jadilah pilihlah makanan yang baik.. Heheheh.. Yang penting jaga diri baik-baik.. Studi rajin2 dan capai matlamat utama berhijrah... Semoga yang baik-baik itu jadi milikmu...

p/s: aduss.. penin gue.. sume orang dah ada di KL!!! Takut lak nak jenguk KL... Macam ada hantu je... Kenapa sume orang nak datang KL...? Takde tempat lain ke? Hehehe... Saya pun tanak balik Trg.. Nak jadi org KL gak...