Friday, June 16, 2006
posted by nile at 12:07 AM
Photobucket - Video and Image Hosting


Kerana tensen pasal ni saya balik awal malam tadi untuk tido...
Bagi saya tido buat saya lupa tentang masalah dunia ni...
Keje yang tinggal sket je lagi tak dihabiskan...
Padahal keje tu leh disiapkan dalam masa 2 jam je lagi...
Bila balik saya tak dapat tido lak...
Saya terlelap dalam kul 5 lebih...
Tu pon lepas dok baca novel..
Pastu conteng2 sampul surat yang nak bagi kat 03..
Sampai bis sume sampul yg bersih tu kotor...
Geramnyer aku!!!
Dah submit.. lewat seminggu je.. tapi bersurat lak tu...
Sem ni saya duk saje2...
Tak guna pe2 pun kemudahan...
Bukannya buat lab lagi pon...
Tapi duit kena telan gak...
Kalau saya keje ok gak...
Tapi ni tak...
Mana nak cari duit nie!!!!!!
AdusSSSS....!!!!!!!