Monday, August 14, 2006
posted by nile at 2:06 PM
Saya dah sihat... alhamdulillah... cuma saki baki tu masih belum hilang sket je lagi... hehehe.. Saya tak de pe2 yang menarik nak tulis sebenarnya. Saya datang cc ni pun sebab nak tuliskan sesuatu untuk sahabat saya. Saya pun tak tahu nak tulis apa.. hehehe... Saya baru balik dari bandaraya Dungun (bandaraya? hahaha.. kenangan dari ***) ni beli tiket bas untuk budak kuyu tu. Alang2 cari tiket untuk dia saya beli tiket saya sekali. Saya ingat nak balik awal ke KL tapi terpaksa la balik lambat sebab tiket budak kuyu tu habis. Tiket pegi Bangi pun habis, saya akan stop di KL kali ni. Kena la balik naik komuter ke Bangi... Esok hari ulangtahun kelahiran seorang sahabat saya... Saya harapkan kegembiraan, keceriaan dan kebahagiaan itu jadi miliknya sentiasa. Tahun ni saya jauh kat Terengganu... Terkilan gak sebenarnya... tapi terpaksalah sebab kakak saya perlukan pertolongan saya... Saya pun tak sempat beli apa2 lagi untuk dia sebab tengah kering kontang... Gaji saya lak masuk kat Bank Muamalat.. Tu pun kalau dah masuk.. kad atm takde.. cawangan terdekat kat K.Trg lak tu.. adus.. sengal betul la bank ni... tu lah sapa suruh masuk kat bank tu... InsyaAllah kita jumpa bila saya balik KL. Saya pun tak tahu nak kata apa lagi... Esok la saya update lagi... Saya cuma nak cakap satu lagi... saya rindu sangat3 kat dia... saya harap dia gembira malam ni....

p/s: saya harap saya takde tersilap cakap....