Tuesday, August 22, 2006
posted by nile at 4:19 PM
Photobucket - Video and Image Hosting
>>kimi... rindunya kat budak comel ni...

Photobucket - Video and Image Hosting
>>baby chubby ni..geram tgk..mesti syahirah tgh tido kan... pe la mama tgh buat sorang2 kat umah tu...

Photobucket - Video and Image Hosting
>>pic kenangan wif si kuyu.. jidah...

Rindu kat baby la... huhuhu... Nak ucap thanks kat jidah sebab tolong jaga baby ritu... Lagi satu maaf yer atas segala kekurangan layanan sebagai tetamu... Sori la sebab tak bawak jalan2 sangat kat Terengganu. Hajat dia nak tengok Faizal AF4 nyanyi masa perasmian bulan kemerdekaan pun tak kesampaian sebab kete ada orang pinjam. Lagi satu sebab gaji I belum masuk... tak leh nak jalan2 maa... Paka ngan K.Trg jauh maa.. Masa gi K.TRg ari khamis tu pun lupa lak nak pinjam henpon kakak..leh gak amik pic tgh jalan... masa gi pantai kat Paka pun tak bawak.. Takde kenangan sangat.. Gara2 tiket habis terpaksa la dia melepak lama2 kat umah kakak... 5 hari tu... Boring gak tgk muka dia... hahahah... pe2 pun terima kasih sebab sudi bertandang ke Paka walaupun tidak dijemput... kakakaka...