Thursday, August 03, 2006
posted by nile at 10:00 AM
Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting
Semalam dan kelmarin 2 hari berturut-turut motor saya rosak lagi... Baru nak merasa duit claim gaji bulan Jun RM300 tu, habis lagi sekali. Tensen betul... Saya terus sms kakak kesayangan kat Paka tu. Saya kata nak pinjam motor abang ipar sebab motor saya ni asik rosak je lately. Nak tahu pe dia jawab... Dia kata kan dah lama abang sopi jual motor tu.. Aduss.. nak nangis lak saya rasa... Tapi ada lagi... Dia kata lagi beli motor baru lah, nanti dia bagi duit muka sebab mungkin dia akan dapat bonus 4 bulan gaji... YAHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! Berakhir jugak derita kesumatku ini... heheheheh.. Sabtu ni saya balik terengganu. Nak jaga dia la.. Leh bincang pasal motor.. :) Dua je pilihan saya... Yamaha LC135 atau MZ Moskito 125Z... Hope dia berkenan membenarkan pilihan hati saya ini.. hehehe... Yea..Yea.. dapat rempit ngan motor baru... bestnyer....