Thursday, August 10, 2006
posted by nile at 12:57 PM
Tak tahu nak tulis apa... Selsema saya tak seajaib dulu... hehehe... Makan ubat tak kurang gak... Tapi sekarang dah ok... Saya rindu kat internet la... Pegi la cari cc kat Paka ni. Boring gak dok umah kakak... Duk layan AF yang diulang2 berpuluh2 kali. Konsert final tu dah baper kali saya khatam. Nak jumpa junior masa skolah dulu. Dia duk kat Dungun dalam 15 minit dari Paka. Tapi belum juga berkesempatan sebab dia sibuk sket. Mungkin weekend ni kot. Rutin harian saya di sini sama je. Pagi2 bangun hantar anak2 sedara pegi skolah. Tengahari amik la. Ituje lah.. Ringan je keje. Kakak saya belum larat kot nak bawak kereta. Lepas 2 minggu ok la tu. Saya belum saya nak save pic anak sedara saya yang baru lahir tu. Nama dia Nur Shahirah. Merah betul dia. Dia putih sebenarnya.. Tapi kalau sejuk panas sket... atau dia nangis.. mesti merah kulit dia. Pastu kan.. dia ada tanda lahir kat betis... Besar tau! hehehe... nanti la saya amik pic... Nak kena amik banyak2 sebab nak save kat kedai burn cd dah RM5... Oklah.. jumpa lagi.. heheheh