Thursday, September 28, 2006
posted by nile at 11:34 AM
1. Mood tengah rajin cari keje... hehehehe
2. Sapa tau biasiswa JPA sama ngan biasiswa persekutuan yang lain ke?
3. Qup... special ramadan wish utk kamu... kenapa menyepi? (saya ok je... hehehe... thanks apple...)
4. Pink... bila nak buat pengakuan maut?
5. Saya harap berat saya turun ramadan ni, paling kurang ke 50kg...
6. Untuk 14, 15 & 18... saya harap kalian bahagia.Saya ketemu pelangi saat hilang kalian... Jadi saya ingin bergembira dengannya. Kalau kawin jangan lupa jemput... hehehe
7. Haziey... jangan sedih2 eh.. saya kan ada.. kekekeke
8. Saya banyak impian... semoga ia bukan sekadar jadi mimpi... (bila nak dapat keje nih?)
9. Saya belum beli tiket raya, ada lagi ke?
10. Bila nak habis tanda lab report ni??? (padan muka sebab menangguh)