Sunday, September 03, 2006
posted by nile at 11:55 AM
Semalam saya ke gath blues ke 2 di ofis MOY.. Ia meninggalkan kesan yang teramat dalam... begitu indah segala yang tercipta... saya belum dapat upload pic... kawan belum bagi... Terima kasih pada penganjur sebab berjaya mendatangkan forumer2 dan penulis2 Blues yang belum pernah menjejakkan kaki ke MOY sebelum ni... Terima kasih pada Abang Rodin sebab masakkan nasi tu... special betul... nakal betul anak abg si Tina tu... lubang hidung saya pun dia nak amik gambo...hahahah... N sapa-sapa yang belanja kek tu.. best la ... Pastu nak ucapkan thanks gak pada Kartunis Pac sebab layan saya mintak ajarkan main gitar... dia pun pening nak mengajo... best la lagu Belaian Jiwa tu.. ingat kat seseorang... Pada semua kawan-kawan yang hadir meriahkan gath, Famia, Mawar (Ika), In, In_ubie, Put3, Rhea, Akma, Annasaze, Peagurz, Dragon, Jidah, Shida (adik Yalin), dan staff BS Brad, Jakalll, Fazrul, n Pac... Inilah dua orang yang akan saya ingat sepanjang kenangan pegi gath dan peristiwa2 yang berlaku selepas gath tu...

Yalin... akhirnya dapat gak jumpa awak... dah lama kita kenal tapi tak pernah jumpa... alhamdulillah impian saya nak jumpa awak tercapai... kelmarin, semalam dan hari ini akan saya kenang sampai bila2... maafkan saya sebab tak tengok kat awak masa dalam bas... saya segan sangat2... kalau saya tengok awak, airmata saya makin laju lak ngalir kan... nanti awak lak yang nangis...hehehe.. itulah saya yalin... terima kasih sebab sudi jadi kawan saya... semoga kita jadi kawan selama-lamanya... seronok dapat sembang ngan awak lama-lama... dapat dengar cerita2 awak... lain kali insyaAllah kita jumpa lagi... tapi ntah bila masa tu akan tiba... melihat awak buatkan saya ingat pada 03... saya akan ingat nasihat2 awak pada saya... moga saya akan kuat... lin.. saya mintak maaf yer kalau ada apa2 kekurangan sepanjang 3 hari awak di rumah saya... saya memang tak reti sangat nak layan tetamu...

Applephye... awak dah jadi hosmet saya sekarang... tak sangka sebab saya minat sangat2 tulisan awak... thanks sebab awak ambik berat pasal diri saya n terima kasih sebab dengar luahan hati saya... awak dah nampak kan cam mana saya kan? kalau awak nak tulis pasal saya tulis lah.. hehehe... awak dah tengok macam mana diri saya bila segala kenangan menerjah ke fikiran saya... dah lama saya tak gitu apple... saya harap biarlah hari ni je saya gitu.. esok lusa saya jadi cam bese... bagi saya awak ni kawan yang terlalu baik.. kita baru kenal tapi saya senang sangat dengan awak... saya akan ingat awak pulas telinga saya semalam... hehehe... awak ni leh jadi kakak saya lah!!!

Kenangan Terindah...

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itupun aku mampu untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku

Bagiku kaulah cinta sejati..
Yeah...huuu
( Begitu engkaulah; cinta sejati )

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupmu
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupmu
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah